آنچه بر ما گذشت

خاطرات من و دوستان دبیرستام از سال ۱۳۷۶ به بعد

آنچه بر ما گذشت

خاطرات من و دوستان دبیرستام از سال ۱۳۷۶ به بعد

 

سلام به همه دوستان خوبم

از آنجا که حدود یکماه تا زمان کنکور ارشد باقی مانده با اجازه از حضورتان تا اون موقع مرخص می شوم... روزهای خوشی را برایتان آرزومندم

 

می دونم تا موقعی که گفته بودم خیلی مونده اما امروز عجیب حس نوشتنم گرفت هر کاری کردم نتوانستم به حس نوشتنم غلبه کنم واسه همینم باز خاطره نوشتنو نه مثل قدیم اما گاه گاهی از سر می گیرم

 

نظرات 19 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
من هنوز نظرم رو بابت معلمیت ندادم ولی امیدوارم که موفق باشی وبا خبرهای خوب برگردی و با سربلندی این مرحله رو پشت سر بگذاری..
ولی با غم دوریت چه کنیم.....؟؟؟
امیدوارم موفق باشی

نظرها را می خوانم و جواب هم میدهم می توانید نظر بنویسید...ممنونم زودی بر می گردم

علی سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 05:03 ب.ظ http://roozebaad.blogsky.com

سلام عزیزم
من این مژده رو با توجه به اعتماد به نفستون و این عزم جزمتون ،میتونم بهتون بدم که انشالله قبول میشین شما زیاد هم خودتونو اذیت نکنین چون هیچ وقت با یه ماه مطالعه نمیشه نتیجه گرفت ولی با توجه به اینکه تازه کارشناسی رو تموم کردین و سنتون هم پایینه و به خاطر اینکه حتما ازقبل هم مطالعاتی داشتین پس مشکل حله و حتما موفق میشین من خودم بعضی موقعها شانزده، هفده ساعت مطالعه میکردم و ویلاک هم مینوشتم و .....
مهم علاقه است و بشاشیت و الا با زور و زندانی کردن خود چیزی درست نمیشه در کارشناسی ارشد هم زیاد خودمو خسته نکردم
به امید ان که شیرینی قبولیتو از این دنیای مجازی البته بصورت مجازی بخوریم
موفق باشی و مانا.
بای

من نگفتم که یکماهه می خواهم نابغه بشم...ماه آخر موقع جمع بندی و تمرکزه و بد نیست آدم وقت بیشتری بگذارد واسه درس. من از بین تمام کارهایی که توی روز انجام می دادم فقط وبلاگ نویسی ام را متوقف کردم چون احساس می کنم که باید برای انتخاب جمله های مناسب باید تمرکز داشته باشم و این هول هولکی نمیشه.. چون احیانا نباید به کسی بر بخورد و در ضمن دوستانی دارم که توی این مدت بیشتر برای اونها وقت بگذارم چون مسفافره و فرصت دیدنش کمه... اگر می فهمیدم که اینقدر بد برداشت می کنید بیشتر توضیح می دادم...عزت زیاد

علی اکبر چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
بالام جان قبلنا که وقت زیاد داشتی ۱ نظر میدادی حالا که کنکور هم داری با ۲ تا نظر شرمندمون کردی چی کار کنیم که بری سره درس و مشقت ....
مخوفق باشی

واقعا همشهری جوان و مطالبش را دوست دارم ازش نمی توانم بگذرم

پریسا چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

امیدوارم موفق باشی...

پشتوانه شما .مایه دلگرمی ماست.... دیدی چه با ادبانه گفتم؟ دارم آدم می شم!!!؟؟؟

رزا پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام خانمی
امیدوارم موفق و موید باشی
وبلاگ جالبیه خیلی خوشم اومد از خوندن خاطرات واقعا لذت بردم

انوری ثانی جمعه 7 دی 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://khateratam-dar-karam.persianblog.ir

از خدا می خواهم که قبول شید و به اونجایی که دوست دارید برسید.
.............
این داستان یک روز معلم بودن جالب بود ها ؟؟!!!
..........
جواب کامنتتون هم اینه بخونید:
میدونید اکتیو بودن در بین معلمین مهم نیست . داشتن مقداری رو و مقداری سر نترس برای شرکت در مسابقات کافی است . [چشمک]

علی اکبر جمعه 7 دی 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
هر که من مولای اویم پس علی مولای او است . پیامبر اکرم (ص)

عید غدیر رو به شما تبریک میگم امیدوارم به شما خوش بگذره...
موفق باشید

علی دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 02:28 ق.ظ http://ghost-town.blogsky.com

میگم شما با جایی نهادی چیزی قرداد نبستین که اسم خواننده هاتون علی یا علی اکبر باشه.
آخه اسم منم علی اکبر اما همیشه علی صدام میکنن.مشالله شمام اینجا از هر دو نوعش دارید.

راستی شما برای کارشناسی ارشد الکترونیک اینروزا درس میخونید منم برای امتحانای ترم اول الکترونیک.آآخ یعنی میشه من چشمامو ببندم باز کنم ببینم دارم مثل شما امتحان کارشناسی ارشد میدم.(یا یه نمه پرورتر چشمامو ببندم باز کنم ببینم ارشدم قبول شدم.)

علی اکبر دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
آفرین همینطوری ادامه بده ...(درس خوندن رو میگما)
موفق باشی...

علی اکبر چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
این یک ماه تموم نشد......
دارم فکر میکنم تو این یک ماه چقدر خاطره داری جمع میکنی که وقتی اومدی مجال خوندن بهمون ندی...
موفق باشی

علی پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://ghost-town.blogsky.com

نه یک ماه
نه دو ماه
شما بگو صد ماه
ما انتظارت میکشیم
کارشناسی ارشد قبول میشین
دل مارو شاد میکنید
بازم خاطره چاپ میکنید.


شعر بالا رو با اندکی تغییر از روی دیوان حضرت علی جلال الدین خودم .برداشتم.البته باکمی تغییر.در متن اصلی از یک ماه تا خود صدماه شمارده بود.

بابا هنرمندان عزیر شعرای ارجمند از اینکه به یادم هستید ممنونم

علی اکبر دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوشحالم کردی اومدی پیشم و ممنون از نظراتت ...وقت استراحتم که پیدا میکنی این وب گردی رو نمی تونی کنار بگذاری ..فکر کنم وقتی سرت تو درسه دلت اینجاس ..
موفق باشی

به هرکجا سر نزنم به همشهری جوان سر می زنم این را مطمئن باشید

علی پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 10:19 ق.ظ http://ghost-town.blogsky.com

ای بابا این تقویم مام مشکل داره ها.
آخه یه ماه خیلی زیاد شده، دلمون پکید.
میگم شما که اینجا سر میزنید ،یه روز شمار آنلاینم بزارید تا بدونیم چند روز به اومدن شما باقی مونده.آخه حسابش از دستمون در رفته.

پ.ن:اون تیکه تاریخ پستتون برفکی نمیشه دید.اگه میدیدم خب دیگه نمیپرسیدم.

خودتون حساب کنید لطفا تا ۱۳ بهمن چقدر مانده...حدودا گفتم یک ماه نه دقیقا که...

علی شنبه 22 دی 1386 ساعت 06:49 ق.ظ http://ghost-town.blogsky.com

گفتم کنکورتون ۱۳.
کامنتاتون ۱۳.
گفتم شاید با این نحسی امتحانتون خراب کنید.واسه همین کامنت ۱۴ گذاشتم.راستی مونا جان چطوره؟

اگر این جوری بخواهم نسبت به عدد ۱۳ نگاه کنم باید بدبخت عالم باشم چون ۱۱ ساله که پلاک خونمون ۱۳ است... تازشم کنکور هم افتاد عقب ۱ تا ۴ اسفند دیگه نحس نیست... مونا هم خوبه خیالت جمع. تازگی ها به نبود پدرش عادت کرده...مرگ حقه ولی سخته

ایلناز یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

وای چقدر این انیمیشن گیگیل
دوستم امیدوارم که همیشه موفق باشی

علی اکبر پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
فقط یه عرض ادب خشک و خالی بود...
بشین سر درس و مشقت!!
موفق باشی

ممنونم حظورتان مایه دلگرمی منه

علی شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://ghost-town.blogsky.com

هی ،تا هفت پشت آنورتر و اینورترمان هیچ کس برق نیست.
پس شرمنده میام اینجا چرت و پرت میگم.
امروز امتحان مدار دادم.فکر نکنم قبول شم.اگه پاسش نکنم ترم بعد فقط میتونم هفت واحد بگیرم.من چه خاکی تو سرم کنم.بدیش اینه که بقیه درسا پاس کردم.ترم بعد باید بشینم فقط مدار ،ادبیات ،اخلاق و ریاضی کاربردی بخونم.

می دونم دردت چیه مدار ۱ یعنی بدبختی بدون اون برق معنی نداره اما باید بفهمی اش تا بتوانی پاسش کنی و تمرین من واسه اون امتحان تمام تمرینهای حل المسایل ارنست کو را حل کردم تا بعد از یک بار حذف کردن بار دوم نمره الف شدم این تنها باری بود که توی زندگی ام نمره الف شدم

احمدی افزادی یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام.من در به در دنبال یه نفر به نام الهام تاجیک می گردم که تو دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه ازاد تهران شمال درس میخونه.تو تو یکی از مطلبات از یه الهام تاجیک اسم بردی.خواستم ببینم میشناسیش؟

فکر نکنم الهام تو خط زبان خواندن بوده باشه اما خب شاید...
دوستان اگر کسی جوابشون را می دانستند لطف کنند به ایشون خبر بدند من فقط می دونم که ازدواج کردن و مطمئن هم هستم

ایلناز دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

خوب کردی.آدم هروقت حس نوشتنش میاد باید بنویسه..:)))

چشم حتماْ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد