آنچه بر ما گذشت

خاطرات من و دوستان دبیرستام از سال ۱۳۷۶ به بعد

آنچه بر ما گذشت

خاطرات من و دوستان دبیرستام از سال ۱۳۷۶ به بعد

دوستان عزیز سلام

 

به خاطر اینکه بین پستهایم خیلی فاصله افتاد و شخصیتهایی که با اسم مستعار از آنها یاد میکنم شاید

 از خاطر بعضی دوستان رفته باشد به صفحه ام قسمتی به اسم شخصیتهای مهم اضافه کردم

امیدوارم کمک خوبی باشد جهت یاد آوری

نظرات 4 + ارسال نظر
انوری ثانی پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 07:22 ب.ظ http://khateratam-dar-karam.persianblog.ir

فکر خوبی است .
منتظر خواندن خاطراتتون هستیم.

ایلناز جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

بله واقعا فکت خیلی کار میکنه چون من که تو اون مدرسه بودم این اسمارو قاتی میکنم چه رسد به دیگران

اگر منظورت فکرت بود که ممنونم..اما اگه منظورت فکت بود که اون هم حق با توست... و فقط یه نکته می مونه و اون هم اینه که فکر کنم دبیر ادبیات یه کم بیشتر روی دیکته ات سخت گیری میکرده خانوم گل... آخه قاطی اینجوریه نه قاتی البته اینو می گذارم به حساب اینکه همیشه بعد از ساعت ۱۲ میای پای اینترنت

ایلناز شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 11:41 ب.ظ

اذیت نکن دیگه منظورم فکرت بود

ایلناز شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 11:43 ب.ظ

در مورد قاطی هم از همه دوستان عذر می خوام. به خدا تو بقیه نظراتم درست نوشتمش باور ندارین؟برید ببینید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد