آنچه بر ما گذشت

خاطرات من و دوستان دبیرستام از سال ۱۳۷۶ به بعد

آنچه بر ما گذشت

خاطرات من و دوستان دبیرستام از سال ۱۳۷۶ به بعد

پای عاطفه

مسخره است ولی خنده داره. خودتون قضاوت کنید. اونروز صبح هم داشتم مثل خیلی روزهای دیگه توی حیاط راه میرفتم ودرس می خواندم که دیدیم عاطفه با عصا و پای گچ گرفته وارد مدرسه شد. اشتباه نکنید اینجایش خنده نداشت. گویا روز قبلش موقع تمرین والیبال توی باشگاه اسدی خورده زمین و پایش زیرش مانده و مو برداشته.خلاصه داشتم همچنان درس می خواندم که صدای هق هق کسی که داشت پشت سرم راه می رفت توجهم را جلب کرد از اونجا که خیلی فضولم گوشم را تیز کردم. یکی داشت می گفت: گریه نداره که فقط پایش شکسته زود خوب میشه...اون یکی با هق هق گفت: چی کار کنم نمی توانم ناراحتی عاطفه را ببینم... این را که شنیدم کنجکاوی ام بیشتر شد و یه نگاهی به پشت سرم کردم دیدم شیرین از بچه های سال اولی داره گریه می کند واونی هم که داره دلداریش میده مرینوس استرالیاییه. مرینوس متوجه من شد و راهشون را کج کردن و از سمت دیگه ای رفتن. وقتی جریان را برای بچه ها تعریف کردم نیکو گفت: وااااااااااااااااااااااااااااااای و ادای این را در آورد که می خواهد سرش را به دیوار بکوبد . نجمه هم ادای بالا آوردن  و بقیه هم تقریبا یه چیزی تو همین مایه ها ... خیلی خندیدیم واقعا مسخره بود.البته بگما شیرین دختر خوبی بود و تیپ و قیافتاً من را همیشه یاد نغمه دوست پریسا می انداخت ولی کار اون روزش واسه ما خیلی خنده داشت هرچند که عاطفه را خیلی تحت تاثیر قرار داد و احساساتی کرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
haman سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

soale konkori!
az koja midoni ono tahte tasir gharar dado ehsasati kard?

توی این یه مورد خود عاطفه هم بیاد بگه اینجوری نبوده بازم بهش می گم بوده چون این برداشت آزاد منه...شما می توانید برداشت خودتان را داشته باشید من این خاطرات را بر اساس دست نوشته های خودم از اون دوران می نویسم و کاملا می دونم که دارم یه آتیش هایی را روشن می کنم اما اینها فقط برداشت آزاد منه از اون وقایع اگر کسی برداشت دیگه ای داره این وبلاگ این حق را به خواننده داده که اون را توی قسمت نظرها بیان کند...

ندا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 08:02 ق.ظ

خیلی جالب بود
بیچاره عاطفه از دست اینا کلافه شده بود هروز براش ۱برنامه ای داشتن هروزم به تعدادشون اضافه می شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد